Levering en retourneren
Verzending via PostNL
U kunt kiezen voor een ophaallocatie bij u in de buurt. PostNL heeft hiervoor een netwerk van meer dan 2.000 punten in onder andere supermarkten, boekhandels en drogisterijen. U rondt uw bestelling af en ontvangt uw pakket op de gewenste dag en locatie.
PostNL: € 5,74 excl. btw voor Nederland en België.
Bestel voor meer dan € 120,00 excl. btw voor gratis verzending, ook naar België.
Wereldwijd verzenden
We verzenden orders wereldwijd met gebruik van DHL, de extra kosten buiten Nederland en België wordt direct berekend tijdens het bestelproces.
Voordelen
- Verzending binnen 24 uur of sneller indien op voorraad in interne magazijn. (na verzending ontvangt u een trackingcode)
- Kies voor avondbezorging
- Mijn pakket service volg uw bestelling via de APP van PostNL
- Ophalen bij een postkantoor zoals, Primera, Albert Heijn, Bruna, The Read Shop etc
- Extra vroeg ophalen
- Ophalen bij een pakketautomaat
- Niet bij buren leveren (toeslag van EU 2,-)
Ophalen op kantoor/magazijn in Diemen
U kan uw bestelling ook komen ophalen bij ons op kantoor Diemen, graag op afspraak!
Afhalen is mogelijk maar enkel op afspraak!
OnlineCameraShop.NL (Stetrin BV )
Piersonstraat 11-15
1112 AV Diemen
Levering en voorraad
Mocht er een product onverhoopt niet op voorraad zijn, dan nemen wij direct contact met u op.
In de praktijk geldt, dat indien niet voorradig, het zelden langer duurt dan 7 tot 12 dagen.
Bij elk product ziet u ook de voorraad status.
Facturen en discretie
Alle pakketten worden discreet verzonden, zonder reclames, pakbonnen of facturen. Facturen worden nooit per post verzonden, deze worden digitaal per E-mail toegestuurd. We gebruiken ook geen plakband en inpakdozen met reclame.
Volgen van uw bestelling
U ontvangt ten alle tijden een traceercode van ons, waarmee u, uw bestelling kunt volgen via de website van PostNL Track&Trace.
Garantie
U maakt geen aanspraak op garantie indien:
- Eventuele verzegelingen zijn verbroken.
- Het product is getroffen door bliksem, water of ander natuur verschijnsel.
- Het product ondeskundig of onzorgvuldig is gebruikt.
- Schade door derden.
- Het product aangepast is
Reparatie
Heeft u een defect artikel dat nog binnen de garantie periode is?
Neem dan contact met ons op, middels een E-mail met duidelijke klacht omschrijving.
Wij maken hierna uw RMA aanvraag in orde, de meeste producten van ons hebben minimaal 2 tot 3 jaar garantie.
Retourneren/ruilen
Onze klanten hebben bij ons het recht om hun aankoop binnen 14 dagen te retourneren. Er gelden enkele restricties voor het gratis retourneren/ruilen, zie hieronder.
- De koper heeft 14 dagen om de bestelling te annuleren en het retour aan te melden.
- Daarna 14 dagen om het product terug te sturen.
- Indien wij een product hebben geleverd welke verkeerd is, of kapot bij levering, dan zorgen wij voor een zegel *
- Na ontvangst betalen wij binnen 14 dagen het volledige bedrag terug op de rekening van de koper.
Bij melding product werkt niet, willen wij dit altijd eerst op afstand beoordelen, onze producten werken wel maar de gebruiker weet vaak niet hoe het werkt en helpen dan graag even kosteloos verder. Als u hier niet mee akkoord gaat, dan vervalt het recht op een retourzegel.
Klik op de knop hieronder om een retour aan te melden.
In alle gevallen geldt
- Product moet in dezelfde verpakking zitten als bij levering
- Plastic beschermingen mogen niet verwijderd zijn
- Het product mag niet ingebouwd of gemonteerd zijn geweest, testen kan ook zonder montage
- Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is
Indien al het bovenstaande voldoet, ontvangt u binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op uw bankrekening en een creditnota per E-mail.
Mocht een en ander niet in orde zijn, dan nemen wij contact met u op.
Tenslotte kopen als particulier?
Wij zijn al sinds de start een B2B bedrijf, wij verkopen heel veel merken en worden er steeds meer, particulieren zien door duizenden producten niet meer wat ze nodig hebben en bestellen zonder zeker te zijn een product, na levering horen wij elke keer dat het product niet werkt en een retourzegel wordt gevraagd, na tientallen keren een zegel te hebben gestuurd en na controle niks mis is met het product, komen wij tot de conclusie dat onze winkel niet meer bedoeld is voor consumenten/particulieren. Om nog meer slechte reviews te vermijden hebben wij daarom besloten om de prijzen excl. btw weer te geven, wij verzoeken particulieren dan ook vriendelijk om uw bestelling te plaatsen bij een van onze concurrenten of de 2 marktleiders, deze zijn totaal gericht voor de consument en daar bent u veel beter af dan bij ons.